Givingtuesday

Tinc autisme i vull treballar

La Carla treballa des de fa dos anys com a guia al monestir de Sant Cugat. Forma part del projecte anomenat “Guia’m” que consisteix en formar persones amb la síndrome d’Asperger per treballar com a guies culturals. És un projecte d’èxit que duem a terme en col·laboració amb el Museus de Sant Cugat i  l’Ajuntament de Sant Cugat i  volem repetir amb més nois i noies a d’altres museus o monestirs. Per això hem iniciat aquesta campanya de recollida de fons dins el GivingTuesday.

Els diners recaptats es destinaran a la formació de nous joves i a establir contactes amb noves entitats culturals.

Ens ajudes impulsar aquest projecte d’inserció laboral per a joves amb autisme?

Gràcies a la teva col·laboració podrem formar més nois i noies i establir convenis de col·laboració amb altres entitats culturals. Donem-los les eines per a ser autònoms!

Segons dades d’Autisme Europa entre el 80 i el 90 % de les persones amb autisme en edat de treballar no tenen feina. I sembla que aquestes tenen més dificultat en accedir al mercat laboral que les persones amb altres tipus de disCapacitat.  Les persones amb autisme volen i poden treballar. Només necessiten una mica d’ajuda i recolzament per poder ser excel·lents professionals. A Fundació Friends estem compromesos amb aquest objectiu i creem projectes laborals que s’adaptin a les seves necessitats i potenciïn les seves fortaleses.

Tenir una feina remunerada, a part d’una necessitat material, és fonamental per al desenvolupament personal i social de tot individu.

Aposta per la plena inclusió de les persones amb autisme. Col·labora amb el projecte d’inserció laboral Friends!!!!                   Fes la teva donació!!!    Gràcies!!!!