Laboral Friends

A la Fundació Friends estem compromesos amb la inserció laboral de les persones amb la Síndrome d’Asperger.
Tenir una feina remunerada, a part d’una necessitat material, és fonamental per al desenvolpument personal i social de tot individu.
Des de la Fundació creem projectes laborals que s’adaptin a les seves necessitats i potenciin les seves fortaleces.

Contacte: info@fundaciofriends.org

Guia'm pel monestir

Guia’m és un projecte d’inserció laboral per a joves amb la síndrome d’Asperger com a guies de patrimoni cultural. Es pretén incidir en la normalització social de la síndrome d’Asperger des d’una doble vessant: la inserció laboral i la visibilització social.

Els guies esdevenen difusors del patrimoni, a la vegada que trenquen estigmes i prejudicis sobre les persones amb autisme. El projecte Guia’m va néixer l’any 2014 fruit d’un conveni de col·laboració entre la Fundació Friends, l’Ajuntament de Sant Cugat i el Monestir de Sant Cugat.

Actualment s’ofereixen visites guiades a:

1.  Monestir de Pedralbes – dissabtes a les 11.30h, excepte el primer de mes). Més info
  2. Monestir de Sant Cugat (Sant Cugat del Vallès)- Diumenges a les 11h. Més info
  3. Capella de Sant Domènech (Sant Cugat del Vallès) – Primer diumenge de mes de 11h a 13h- Visita gratuïta- Més info
Dossier premsa Guia'm

TALLER GUIA'M

El projecte Guia’m està en funcionament en el Monestir de Pedralbes i al Monestir de Sant Cugat, però volem estar preparats per si sorgeixen noves oportunitats i es necessiten joves formats per poder donar el servei de guiatge a les institucions que ho sol·licitin.

A més ens encanta l’art i hem creat un espai per a aprendre i compartir aquesta passió: El Taller Guia’m.

Ens reunim tots els dimecres de 12:30h a 14h a l’Ateneu El Poblet (C/Nàpols 268) per aprendre i gaudir plegats de l’art.

Si estàs interessat a participar en aquest taller envia correu a info@fundaciofriends.org i per més informació …

Taller Guiam