El projecte Educafriends a Mataró rep el reconeixement de la Fundació Iluro.

El passat 20 de febrer vam participar a l’acte d’entrega dels Ajuts a Projectes d’Interés Social 2020.

La Fundació Iluro ha recolzat aquest 2020 un total d’11 projectes socials de Mataró i el Maresme, per donar impuls a accions socials per a persones en risc d’exclusió social.

I el servei psicodeducatiu Educafriends que la Fundació Friends té a Mataró n’ha sigut un d’ells.

Només tenim paraules d’agraíment pel suport que la Fundació Iluro ens està donant ja des de fa tres anys i que permet que poguem oferir els nostres serveis pels joves del Maresme.

La Fundació Iluro és una fundació arrelada a la ciutat de Mataró. Constituïda l’any 2013, el Patronat està format per diverses entitats culturals de la ciutat: Òmnium Cultural, Associació Sant Lluc per l’Art, Foment Mataroní, Centre Catòlic de Mataró, Museu Arxiu Santa Maria, Ajuntament de Mataró i professionals de reconegut prestigi nomenats per la resta de patrons.

vocació social i cultural, desenvolupant activitats culturals, vetllant i fent accessible el patrimoni, i donant suport a les entitats i projectes socials d’impacte a Mataró.

Deixa un comentari