Concert Asperger Terrassa

17/02/2018 – “Tots som únics” Concert per l’Asperger

El dissabte 17 de febrer, per commemorar el Dia Internacional de la Síndrome d’Asperger anem de concert! Us convidem al concert de difusió i conscienciació sobre la Síndrome d’Asperger “Tots som únics” a l’auditori que cedeix l’Esglèsia Unida de Terrassa.

“És difícil definir la Síndrome d’Asperger amb  un sol concepte. Emmarcat dins del que s’anomena espectre autista, hi ha qui parla d’un trastorn o una dificultat neurològica, i hi ha qui diu que és simplement una diferència o una característica de la persona. Fem servir estereotips i etiquetes per entendre tot el que ens envolta, però sovint, aquestes etiquetes ens allunyen de la veritat.” Així es com Adrian Gurpegui, organitzador del concert, entén la Síndrome d’Asperger.

Actualment hi ha molt desconeixement sobre aquest trastorn i des de la Fundació Friends creiem que iniciatives com aquesta són essencials informar i trencar els estereotips i prejudicis que hi ha sobre les persones amb autisme.

A l’acte del 17 de febrer dues persones amb la Síndrome d’Asperger Raquel Montllor (Psicopedagoga, Educadora Social, Màster en Educació Especial) i Rosa Del Hoyo (Biotecnòloga, autora del llibre “Mente Encuéntrame”)  ens parlaran en primera persona sobre aquest trastorn de l’espectre autista. També hi haurà actuacions musicals dels grups Another Way, Gemma Pueyo (Solista de Gospel), Coral INS Torre del Palau , Max Tyler & The Hot Saddles Band, i The Gourmets, i  lectura de poemes a càrrec de Yolanda Gelices i Gabriel M. Pérez.

Tots els grups i persones que participen en el concert ho fan de manera solidària.

Caves Bokeh obsequiarà a tots els assistents amb una copa de cava al final del concert.

Us hi esperem a tots!

Quan: Dissabte 17 de Febrer a les 19:00h

On: Auditori Esglèsia UNIDA, Av Béjar 299, Terrassa ( FGC, parada Terrassa Nacions Unides)

Organitza:  Esglèsia UNIDA, Terrassa.

Col·labora:  Fundació Friends, Univers Àgatha, Caves Bokeh i Studium.

Entrada lliure i gratuïta.