Fundació Friends

Obrim portes!

Els propers dies 26 d’abril i 4 de maig obrim portes!

Us explicarem els serveis que oferim a la Fundació i podreu conèixer l’equip i el local Friends.

El divendres 26 de maig a les 18h farem portes obertes a l ‘aula Educafriends de Mataró, al carrer Argentona 59-63, 1r 2a.

I el dissabte 4 de maig a les 11h us esperem a Barcelona, al carrer Rosselló 330, on us presentarem el servei de lleure Casal Friends, el servei educatiu Educafriends i el prelaboral Proi.

Educafriends és un centre d’estudis flexible i adaptat a les necessitats dels joves amb Asperger, de manera individualitzada.

Casal Friends és espai d’oci i de diversió on potenciem les relacions d’amistat fomentant que visquen experiències pròpies de la seva edat.

El Proi és un servei prelaboral, on adquirir competències transversals que facilitin una futura inserció laboral.

Si esteu interessats a venir a Educafriends Mataró
agrairíem que ompliu aquest breu formulari. Això ens ajudarà a preveure l’assistència i atendre-us millor.