YAMakers 3

Nous cursos YAMakers 3

Enguany tormem a col·laborar amb BJAdaptaciones i Fundación Orange amb els cursos de formació YAMakers 3.

Gràcies a aquest projecte els joves de Friends es beneficien de cursos de formació gratuïts subvencionats per Fundación Orange i impartits per BJAdapataciones i els Ateneus de Fabricació de Barcelona.

Aquest cop són uns cursos d’iniciació a l’electrònica. Es treballarà amb codi obert Arduino  per dissenyar videojocs i programar robots. També es formarà en Weareables i E-textiles. I això què és? És aplicar l’electrònica a la roba o complements per a fer-los interactius amb l’entorn.

Així doncs, després de dues edicions on el tema central era el disseny i la impressió 3D, ara volem que els joves coneguin altres àrees innovadores de l’entorn digital.

Hi ha disponibles 3 cursos:

CURS 1 – Disseny de videojocs

Crear un videojoc pas a pas amb Arduino des de zero.

Dates: 2, 9, 16 i 23 de febrer

CURS 2 – Roba interactiva i projectes per a la vida moderna

Tecnologia que s’integra amb alguna part del nostre cos o amb peces de vestir. Wereables i e-textils.

Dates: 2, 9, 16 i 23 de març

CURS 3 – Crea i controla el teu propi robot

Primer contacte amb el món de la robòtica amb LEGO Mindstorms EV3.

Dates: 6, 20, abril 27 i 4 de maig

Aquí trobareu més informació YAmakers 3