Nou servei a Friends de preparació d’oposicions a l’Adminstració Pública!!!

Nou servei a Friends de preparació d’oposicions a l’Administració Pública!!!

Amb la experiència que ens ha donat el servei Educa Friends volem iniciar un nou projecte seguint el mateix model: Acompanyament en la preparació d’oposicions.

Sembla que es reactiva aquesta possibilitat laboral i ben aviat sortiran noves convocatòries per les diverses Administracions Públiques.

Creiem que pot ser una bona sortida laboral per als joves, i per això els volem facilitar el procés de preparació d’oposicions.

Hem signat un conveni amb ADAMS per tenir accés a la seva plataforma on line, als temaris, tutorització, etc. i així poder preparar amb èxit aquestes proves.

L’acompanyament es farà al mateix local d’Educa Friends (C/ Ramis, 2 de Barcelona). En horari de 15h a 19h, de dilluns a divendres, els usuaris disposaran d’un ordinador i del suport d’un professional (psicòleg/pedagog). Aquest farà un seguiment continu de cada alumne i col·laborarà amb el tutor assignat a l’estudi a distància, per tal de desenvolupar conjuntament plans d’estudis individualitzats de formació, i resolució de dubtes.

Les classes començaran el més aviat possible i en funció de la demanda. El preu d’aquest servei és de 300 € mensuals, a més del cost de la plataforma i el temari que proporciona Adams, i que té un 20% de descompte pels nostres alumnes.

Farem una sessió informativa el dissabte 27 de maig a les 11.00h a la seu de la fundació (C/Aragó, 227 pral)

També en aquest enllaç podeu trobar informació més detallada Acompanyament a la preparació d’oposicions

Si esteu interessats, envieu un correu electrònic sense compromís a adminstracio@fundaciofriends.org

Deixa un comentari