Bankia

La Fundació Friends, premiada en la convocatòria Acció Social 2019 de Fundació Iluro.

Un any més la Fundació Friends ha sigut beneficiària de l’ajut social que ofereix Bankia i la Fundació Iluro a Mataró. El passat 27 de juny vam assistir a l’acte de lliurement a l’Ateneu de la Fundació.

11 projectes socials amb impacte local a la comarca del Maresme han estat seleccionats en la convocatòria d’Acció Social 2019, posada en marxa per ambdues entitats. El projecte Educafriends de la Fundació Friends és un d’ells, ja que té com a objectiu millorar l’ocupabilitat i la qualitat de vida de les persones dependents i en risc d’exclusió.

En la valoració dels projectes s’ha tingut en compte també, entre d’altres, la qualitat de la intervenció, l’impacte en els beneficiaris, la solvència econòmica, l’arrelament local i la capacitat organitzativa i de treball en xarxa.

A l’acte van assisitir, per part de la Fundació Friends, Vicente Vinseiro, coordinador d’Educafriends, i Gina Muñoz col·laboradora voluntària del servei. També van participar per part de la Fundació Iluro i de Bankia patrons i directius, i representants de les altres entitats seleccionades.

Educafriends és un projecte de suport i acompanyament psicopedagògic a joves i adults amb autisme perquè puguin seguir i finalitzar els seus estudis acadèmics a distància a les nostres aules. Va néixer el 2014 a Barcelona i des del setembre de 2017 s’ofereix també a Mataró. Fundació Iluro ens ha donat suport des dels inicis.

Volem agrair un cop més la confiança i el recolzament rebuts per part de la Fundació Iluro i Bankia, que ens ajuda a seguir treballant per a la plena inclusio de les persones amb autisme a la societat.

També volem felicitar les altres entitats seleccionades per la gran tasca social que desenvolupen: Fundació CEO, Fundació Salut Mental Catalunya, Fundación Internacional Miquel Valls, Càritas Interparroquial de Mataró,
Fundació Àmbit Prevenció, Associació Veïns Rocafonda, l’Esperança i Ciutat Jardí, Associació TEA – Asperger del Maresme, Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer del Maresme, Fundació Sant Joaquim, i les
Conferències Sant Vicenç de Paül.

Les aules Educafriends a Mataró es troben al C/ Argentona, 59-63, 1r-2a.
Teléfon: 93 199 23 60 – educafriends@fundaciofriends.org

Deixa un comentari