Proyecto Trail

Col·laboració amb el projecte europeu Trail

Durant els darrers dos anys, José Llorca, coordinador de lleure de la Fundació Friends, ha format part del comitè d’experts del Projecte Trail amb Foro Técnico de Formación.

Aquest projecte, subvencionat per fons europeus, tenia com a objectiu, la identificació de les millors pràctiques de professionals i marcs d’intervenció que s’estan realitzant a Europa en relació a la transició a la vida adulta de les persones amb autisme.

El passat 26 d’Octubre es va fer a Madrid la presentació del resultats obtinguts. Els treballs han consistit en recaptar informació mitjançant enquestes, la creació de material pedagògic per a la formació dels professionals implicats, i la realització d’un curs CPT (cultural Pedagogical Theatre) a Suècia com a mètode pedagògic innovador.

L’objectiu final és la creació d’una guia de pràctiques innovadores per a professionals. Els promotors del projecte han estat Papillons Blanc de Dunquerque i Samu a França, i s’ha treballat conjuntament amb Passeport Europe, Regional Directorate From Thessali, Foro Técnico de Formación, National Autistic Society, TP-Teatern, Apajh38, i Intermedi@kt.

Deixa un comentari