Teaming Friends

Sigues Teamer de Friends!

Hem creat un grup de Teaming de la Fundació Friends i ens agradaria que en formessiu part.
Què és el Teaming? Doncs és una manera de microfinançar-se gràcies a l’aportació de 1 €/mes.
Molta gent ens pregunta com pot col·laborar amb la Fundació i hem pensat que aquesta és una bona eina. Econòmicament és assumible per a molta gent, i a més la plataforma permet mantenir informats als Teamers d’allò que es fa amb els seus diners, fer difusió del que és la Síndrome d’Asperger, i sentir que formes part d’un projecte proper.
És molt senzill. Has d’entrar a www.teaming.net,  crear un usuari i fer-te Teamer de Friends. Cada mes faràs una aportació 1€ desde la teva targeta, i rebràs informació de  tot allò que és possible gràcies a tu.
Treballem perquè els joves amb Asperger tinguin un millor futur.
Sigues part del projecte Friends! Sigues Teamer!