Laboral Friends

A la Fundació Friends estem compromesos amb la inserció laboral de les persones amb la Síndrome d’Asperger.
Tenir una feina remunerada, a part d’una necessitat material, és fonamental per al desenvolpument personal i social de tot individu.
Des de la Fundació creem projectes laborals que s’adaptin a les seves necessitats i potenciin les seves fortaleces.

Contacte: laboral@fundaciofriends.org

Guia'm pel monestir

Guia’m és un projecte d’inserció laboral per a joves amb la síndrome d’Asperger com a guies de patrimoni cultural. Es pretén incidir en la normalització social de la síndrome d’Asperger des d’una doble vessant: la inserció laboral i la visibilització social.

Els guies esdevenen difusors del patrimoni, a la vegada que trenquen estigmes i prejudicis sobre les persones amb autisme. El projecte Guia’m va néixer l’any 2014 fruit d’un conveni de col·laboració entre la Fundació Friends, l’Ajuntament de Sant Cugat i el Monestir de Sant Cugat.

Actualment s’ofereixen visites guiades al Monestir de Pedralbes (dissabtes a les 11.30h, excepte el primer de mes). I es preveu que al gener del 2020 es reprenguin les visites Guia’m al Monestir de Sant Cugat.

Dossier premsa Guia'm