Laboral Friends

A la Fundació Friends estem compromesos amb la inserció laboral de les persones amb la Síndrome d’Asperger.
Tenir una feina remunerada, a part d’una necessitat material, és fonamental per al desenvolpument personal i social de tot individu.
Des de la Fundació creem projectes laborals que s’adaptin a les seves necessitats i potenciin les seves fortaleces.

Contacte: laboral@fundaciofriends.org

Guia'm pel monestir

Guaim

El Museu de Sant Cugat i l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès en col·laboració amb la Fundació Friends hem engegat una nova via d’inserció laboral. El projecte anomenat “Guia’m” consisteix en formar persones amb la síndrome d’Asperger per a treballar com a guies del Monestir de Sant Cugat.

En aquest procés es treballa tant l’aprenentatge del guió com la part d’habilitat social necessària per conduir un grup de gent i per poder salvar diferents situacions i imprevistos que es poden trobar mentre desenvolupin la seva feina.

Cada dissabte a les 17h i els diumenges a les 11h (excepte el primer cap de setmana del mes) els nois de Friends us guiaran per descobrir-vos els secrets més amagats del claustre del Monestir de Sant Cugat. Us ho recomanem!

Més informació a Visit Sant Cugat  i al Vídeo de la Carla

Actualment s’està treballant per a poder repetir l’experiència en altres museus. Us anirem informant!

Assessoria Friends

L‘Assessoria Friends és un servei creat partint del gran potencial de molts joves amb la síndorme d’Asperger en la realització de tasques metòdiques i altament estructurades.

Després d’un període de formació eminentment pràctic impartit per professionals experts en aquestes àrees els joves passen a formar part de l’equip de l’Assessoria Friends.

Així oferim serveis en gestió comptable, fiscal i laboral a qualsevol persona o entitat que necessiti d’aquests serveis.

Per a més informació contacteu amb adminisitracio@fundaciofriends.org o consulteu més detalls al web propi de l’Assessoria Friends:

Assessoria Friends, Laboral, Fiscal, Comptable