Laboral Friends

A la Fundació Friends estem compromesos amb la inserció laboral de les persones amb la Síndrome d’Asperger.
Tenir una feina remunerada, a part d’una necessitat material, és fonamental per al desenvolpument personal i social de tot individu.
Des de la Fundació creem projectes laborals que s’adaptin a les seves necessitats i potenciin les seves fortaleces.

Contacte: laboral@fundaciofriends.org

Botiga Friends

Botiga friends, indrció laboral fundació friends

La Botiga Friends és un Centre Especial de Treball (CET) que facilita la integració laboral i social dels joves. Es treballen els seus punts febles i es potencien les seves virtuts per a que es puguin desenvolupar professionalment i, posteriorment, formar part del mercat laboral ordinari.

Aquestes pràctiques tenen una durada màxima de tres anys i l’itinerari laboral s’adapta al potencial de cada persona.

És una botiga de roba i complements per a la dona.

C/Aragó 225 (cantonada Balmes), 08007, Barcelona | Telèfon: 93 272 58 67 | Contacte: botigafriends@fundaciofriends.org

Guia'm pel monestir

Visites guiades monestir de sant cugat Carla i el Edu. Insercio laboral fundació friends

La Fundació Friends ha engegat una nova via d’inserció laboral en col·laboració amb els Museus de Sant Cugat i l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès. El projecte anomenat “Guia’m” ha consistit en formar dues persones amb la síndrome d’Asperger per treballar com a guies del Monestir de Sant Cugat.

En aquest procés s’ha treballat tant l’aprenentatge del guió com la part d’habilitat social necessària per conduir un grup de gent i per poder salvar diferents situacions i imprevistos que es poden trobar mentre desenvolupin la seva feina.

Aixjí doncs, des de fa més d’un any ja cada dissabte i diumenge a les 12h visites guiades que us faran descobrir els secrets més amagats del monestir.

S’està treballant per a poder repetir l’experiència en altres museus.

Assessoria Friends

L‘Assessoria Friends és un servei creat partint del gran potencial de molts joves amb la síndorme d’Asperger en la realització de tasques metòdiques i altament estructurades.

Després d’un període de formació eminentment pràctic impartit per professionals experts en aquestes àrees els joves passen a formar part de l’equip de l’Assessoria Friends.

Així oferim serveis en gestió comptable, fiscal i laboral a qualsevol persona o entitat que necessiti d’aquests serveis.

Per a més informació contacteu amb adminisitracio@fundaciofriends.org o consulteu més detalls al web propi de l’Assessoria Friends:

Assessoria Friends, Laboral, Fiscal, Comptable