Famílies Friends

Famiies Friends
Per la Fundació Friends les famílies són essencials

i per això oferim espais i serveis de participació i suport mutu.

Mensualment oferim xerrades i conferències per part de professionals o persones rellevants sobre temes d’interès relacionats amb l’autisme  i testimonis personals que donin un visió en primera persona. Les xerrades són gratuïtes i obertes a tothom.

A més, tenim en  funcionament un Grup d’Ajuda Mútua (GAM) o en sessions tancades un grup reduït de pares i mares comparteixen les seves experiències i inquietuds.

Informem també periòdicament sobre congressos, xerrades, articles d’opinió i tenim una petita videoteca i biblioteca de temàtica autista a disposició de les famílies.

Legal Fundació Friends
Legal Friends

La Fundació facilita als usuaris i les seves famílies el contacte amb advocats col·laboradors que us poden resoldre dubtes jurídics i assessorar-vos en tot allò que us sigui necessari. La primera consulta és gratuïta. Podeu contactar mitjançant el correu. legal@fundaciofriends.org

Àrees d’assessorament