EducaFriends

Portes Obertes 2018:

Manresa – 20/4 a les 18h   ;  Barcelona – 21/4 a les 10h i 11.30h  ;    Mataró – 27/4 a les 18h  ;  Castelldefels 28/4 a les 10h ; Vic 4/5 a les 17h ;  Terrassa 5/5 a les 11h

Més info Portes Obertes

Formulari assistència Portes Obertes

EducaFriends neix l’any 2010 de la necessitat educativa de persones amb autisme d’alt funcionament amb capacitat per fer estudis ordinaris però que no troben l’adaptació o una ruta acadèmica que s’ajusti a les seves necessitats o a la seva manera de treballar.

A Fundació Friends oferim una solució a aquesta problemàtica, donant una oportunitat a aquests joves a reinserir-se en l’itinerari educatiu, tenint en compte les característiques individuals dels usuaris, promocionant les habilitats socials i donant una estructura i organització de les tasques dins i fora de l’aula.

Educa Friends, espai de fundacio friends
A qui va dirigit ?

Oferim suport educatiu en horari de matins a tots aquells joves diagnosticats amb la síndrome d’Asperger (TEA) que vulguin obtenir els següents títols en educació a distància en qualsevol institució pública o privada:

• Graduat en Educació Secundària (GES).
  • Batxillerat.
  • Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior.
  • Curs de preparació per a les proves d’accés a cicles formatius de Grau Superior (PAGS).
  • Curs de preparació de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU).
  • Estudis universitaris.
funcionament educafriends,fundacio_riends
Com funciona?

Els professionals especialitzats de la Fundació Friends, durant tot el curs, faran un seguiment continu de cada alumne / a inscrit en Educa friends i col·laboraran amb el tutor assignat a l’estudi a distància corresponent, amb l’objectiu de desenvolupar conjuntament plans d’estudis individualitzats de formació i aplicar les adaptacions adequades per atendre les necessitats de formació a distància d’aquests i aquestes joves.

Les classes són reduïdes, entre 8 i 10 alumnes, i reben el suport d’un tutor, que fa un seguiment continu de cada alumne/a.

Què oferim?
  • Suport i assessorament continu i individualitzat.
  • Comunicació  constant amb la família i el psicòleg/psiquiatra o professional de referència de l’alumne.
  • Tutories grupals i individuals.
  • Acompanyament en l’adolescència.
  • Treball d’habilitats socials i de convivència.
  • Acompanyament  als exàmens presencials a la seu corresponent.
  • Ajuda per a realitzar els tràmits necessaris per a la matrícula.
  • Sortides lúdiques grupals.

Centres EducaFriends

L’horari és flexible en funció de la necessitat de l’alumne dins la franja horària de 9h a 14h,
i també de 15h a 19h només a Barcelona

C/Ramis 2, baixos, 08012 Barcelona

Castelldefels

Rbla Josep Tarradellas 7, Castelldefels. Zona Estudio.

Mataró

C/ Argentona, 59-63, 1r-2a,  Mataró