patronat fundació friends

Nou patronat de la Fundació Friends

El passat mes de juny es va aprovar en junta el nou patronat de la Fundació Friends. Està composat per persones amb perfils professionals molt heterogenis; des de l’àmbit de la psiquiatria i la psicologia, del sector de gestió empresarial, de recursos humans i comunicació, fins perfils a més científics i representants de les famílies.

Aquesta diversitat creiem que és un valor afegit que ens permetrà afrontar més eficientment i sumant expertesa els nous reptes i projectes que se’ns presenten.

El patronat és el màxim òrgan de govern d’aquesta entitat i entre les seves funcions està l’aprovació dels comptes anuals i la tutela dels diferents projectes que duu a terme la Fundació. Es reunirà periòdicament durant l’any amb la direcció i amb l’equip tècnic per a fer un seguiment de la gestió i les activitats que l’entitat realitza. També de manera puntual podrà donar suport a les necessitats que demandi l’equip tècnic.

El nou patronat queda composat per Presidència, Vice-Presidència, Secretari, 10 Vocals, i s’ha incorporat la figura de Presidència d’Honor i de Tresoreria.

Rosa del HoyoPresidència: Rosa del Hoyo Pérez

Rosa del Hoyo és Software tester a la divisió de Diagnòstic de Grifols, on treballa amb robots d’immunohematologia. També és violinista i escriptora. A ella li agrada definir-se com a devoradora de paraules i d’imatges  (és una entusiasta dels còmics) i persona diagnosticada de Síndrome d’Asperger.

Ana Belil Speyer Presidència d’Honor: Ana Belil Speyer

Ana Belil  és llicenciada en Administració d’Empreses. El seu vincle amb la Fundació neix en el pla personal com a amiga de la Fundadora Carme Canals i del seu fill Quim, i per tant, ha estat vinculada a Friends des dels seus inicis. En paraules seves “em sento desde sempre compromesa a aportar i compartir la meva experiència i coneixement empresarial per a que la Fundació segueixi creixent.”

Vice-Presidència: Montse Pichot Bou

Montse Pichot és psicòloga de formació i treballa com a Directora de Recursos Humans a HR Extern. Va fundar i presideix l’entitat Gestió Solidària, que pretén fer de pont entre les necessitats en àrees de gestió de les entitats del tercer sector i les ganes d’aportar coneixement per part de molts professionals de manera altruista.

Secretaria: Maria J. Portella

Maria J. Portella, és neuropsicòloga clínica i doctora en Neurociències. Actualment és investigadora de l’Institut de Recerca de l’Hospital de Sant Pau de Barcelona i cap del Grup de Recerca en Trastorns Psiquiàtrics d’aquest hospital. També és la mare d’en Roger,  un nen amb síndrome d’Asperger.

Imma PericasTresoreria: Immaculada Pericas Pagès

Imma Pericas ha dedicat tota la seva vida professional a la formació i inserció laboral de persones amb capacitats diferents. Ha col.laborat amb famílies i professionals a la creació de diferents serveis: Escola de Formació Professional, Servei de Integració Laboral, Centre Especial de Treball i Servei de Suport a l’Autonomia a la Pròpia Llar. Des de fa dos anys és la Presidenta de la Fundació NouXamfrà.

Vocals: Rosa Albalat Piñol, Alejandro Amor Salamanca, Maria Luz Fernandez Alvarez, Dolores Ferrer José, Maria Amaya Hervas Zuñiga, Consuelo Ibáñez Aransay, Marta Mejía Correa, Rafael Molina Ortiz, Jordi Morató-Aragonés i Ignasi Murillo Fort.

Volem agrair la tasca i dedicació dels patrons  que han format part de la Fundació fins ara i donar la benvinguda  a les noves incorporacions.

Comencem una nova etapa amb moltes ganes d’engegar nous projectes, i  mantenir i millorar els que ja estan en marxa, en benefici de les persones amb la síndrome d’Asperger i les seves famílies.

Deixa un comentari