Canvis

Bufen vents de canvi a la Fundació Friends

Es presenten canvis a la Fundació Friends.

Canviem per millorar, aprenent del camí recorregut, amb motivació per afrontar nous reptes, i amb l’objectiu de satisfer les necessitats de les cada vegada més persones que ens feu confiança.

El passat 3 de juny es va renovar el patronat de la Fundació. Volem donar la benvinguda a les noves incorporacions, i agrair la tasca de les persones que durant molts anys n’han format part i a les que en segueixen formant part.
Ben aviat us en informarem amb més detall

Una altra novetat és que canviem de local. Hem trobat un espai on poder acollir tots els serveis que donem a Barcelona, (Educafriends Bcn, Casal Friends, Proi i administració) i que serà la seu de la Fundació. Ens agrada estar junts. Creiem que es bo compartir, conviure i unir esforços.Volem que aquest nou espai sigui acollidor i obert a tota la comunitat Friends.
Per això durant el mes de juliol i agost estarem de reformes per a que el setembre tot estigui a punt per les classes d’Educafriends, el Proi i el casal.
Hi haurà festa d’inauguració. Per descomptat! Ja us direm data.

El nou local està al carrer Roselló 330.

“La teva vida no millora per casualitat, millora pel canvi” Jim Rohn.

One Comment on “Bufen vents de canvi a la Fundació Friends

• Rosa María Corral Oca
    10 juliol, 2018 at 11:12 am

Molta bona sort en aquesta nova etapa que inicia la Fundació. Pendent de les vostres notícies. Bona feina…i bon estiu!

Respon
  • Deixa un comentari