Nova directora de la Fundació Friends

“El millor futur pels nostres fills ha de ser la nostra meta”

Hi ha relleu a la direcció de la Fundació Friends.

L’Aurora Senin, advocada de formació, s’incorpora a l’equip de la Fundació com a directora, en substitució de la Consol Ibañez qui ha dirigit Friends els últims sis anys fent-lo créixer amb una dedicació i entrega extraordinàries.

Moltíssimes gràcies Consol per la gran tasca feta i benvinguda Aurora a l’equip!

Des de fa gairebé 6 anys he estat al capdavant de la gestió de la fundació mirant de ser la veu de la Carme Canals, la fundadora de Friends, i ha arribat el moment de traslladar aquesta enorme responsabilitat a una altre persona, l’Aurora Senin.

He après molt i me’n porto grans records i grans amics. Ha estat una experiència meravellosa i confio haver ajudat a consolidar el gran regal que ens va fer la Carme a totes les famílies com la meva.

Continuaré al Patronat i estaré sempre a la vostra disposició.

Una abraçada ben forta

Consol

Mi nombre es Aurora Senin, soy consultora empresarial y madre de un niño de 13 años diagnosticado con TEA.

Inicio este proyecto, al frente de la Fundación, con la premisa de consolidar el trabajo realizado hasta ahora por Consol Ibáñez y todo el equipo de profesionales que la forman.

En los últimos años la Fundación ha conseguido llegar a más familias y ofrecer más y mejores servicios que apoyen el crecimiento personal y social de los jóvenes y adultos diagnosticados con TEA.

Por ello nuestro futuro pasa por continuar en esta línea, invirtiendo recursos en hacer más visibles a las personas afectadas. Hemos de trabajar por su integración real, social y laboralmente, de modo que sean parte activa de la sociedad.

Estaré encantada de recibir todas las sugerencias que queráis aportar a este proyecto que es de todos.

El mejor futuro de nuestros hijos ha de ser nuestra meta.

Un abrazo.

Aurora Senin

2 Comments on “Nova directora de la Fundació Friends

• Silvia Pizzi
    16 novembre, 2018 at 9:01 pm

Benvinguda, Aurora. Moltes gràcies per haver acceptat el repte de dirigir la Fundació. Des de ja tot el nostre suport.
    Consol, moltes gràcies per tot! Ha estat un privilegi tenir-te de directora tots aquests anys. Una abraçada molt forta!

Respon
  • Eva Muñiz
    20 novembre, 2018 at 11:21 am

Moltes gràcies per la teva constant dedicació Consol!
    Benvinguda Aurora! Molta sort per a la nova etapa!

Respon
  • Deixa un comentari