Aportació

Tipus de Document (requerit)

Número Document. No incloure espais, guions o altres símbols.

Acepto el Avis legal

FESTE VOLUNTARI

Comptem amb tu!

Col·labora per a la plena inclusió de les persones amb autisme

Què pots fer com a voluntari de Friends?

Els voluntaris de Friends ens agrada anomenar-los amics. El teu paper pot ser molt variat en funció de la teva disponibilitat i interessos.

• Casal Friends. Donar suport als  monitors en les sortides de lleure, casals, viatges, etc. O muntar tallers sobre temes que puguin ser d’interès (teatre, ioga, idiomes, art, …)
  • Botiga Friends. Donar un cop de mà per unes hores, a les parades que la Botiga Friends munta ocasionalment en fires (Sant Jordi, Nadal, Dia de l’Autisme,…) o a la mateixa botiga per poder cobrir tots els torns en dies de puntes de feina.
  • Vida Independent Col·laborar amb els professionals donant suport als nois i noies en algunes tasques en projectes de vida independent que organitzem, com ara el pis assistit o el projecte Espavila’t.
  • Educa Friends. Ajudar als alumnes en tasques acadèmiques (matemàtiques, anglès, filosofia, biologia, llengües, …) , resoldre dubtes, explicar conceptes, etc.
  • Fundació Friends. Col·laborar en la gestió interna de la Fundació, com ara en tasques administratives, de difusió, d’organització d’esdeveniments, etc…

Qualsevol altre suggeriment serà benvingut!

Què implica ser voluntari de Friends?

Com a voluntari tens una sèrie de drets i deures que pots consultar al Manual del Voluntari (link a pdf).

T’has decidit! Perfecte!

Omple aquest formulari i ens posarem en contacte amb tu.

On Som

administracio@fundaciofriends.org