Quisom

Prelaboral (PROI)

El Programa d’Ocupació i d’Inserció (PROI) neix de la necessitat de facilitar la inserció laboral dels usuaris que hi participen.

· Continuar amb l’aprenentatge i la formació
· Treballar els hàbits laborals i els coneixements a nivell professional
· Oferir una oportunitat de socialització
· Preparar els usuaris per a la transició a la vida adulta
·   Habilitats d’autonomia personal
·   Habilitats socials
· Facilitar la futura inserció laboral

Un Programa completament individualitzat

Es treballa de manera individualitzada, adaptant els itineraris a cada usuari

· Conèixent els interessos de cadascun dels participants
· Entenent les habilitats i les capacitats dels usuaris
· Analitzant de manera real les possibilitats d’inserció laboral d’aquests

Metodologia i horaris

L’horari de les sessions és de dilluns a divendres de 9:30h a 13:30h amb mitja hora de descans aproximadament a mig matí (sobre les 12:00h).
Informació més detallada del projecte projecte PROI

Mones de Pasqua artesanals

img

El passat nadal us vàrem mostrar el nostre primer projecte empresarial: les galetes artesanals nadalenques. Ara volem presentar-vos un nou projecte: les nostres Mones Artesanals de Pasqua.

Hem preparat cinc models de mones que podem elaborar en tres tipus de xocolata: blanca, negre i amb llet. Us les mostrem al nostre catàleg. Esperem que us agradin molt i les gaudiu aquesta Setmana Santa amb la vostra família i amics.

Per fer la comanda envieu-nos un correu electrònic a proyectosproi@fundaciofriends.org i us farem arribar el full de comanda que ens el podeu retornar complimentat fins el 27 de març.

Esperem que les mones de Pasqua us agradin tant com les nostres galetes.

Bona Setmana Santa!

Equip PROI

El primer projecte dels nois del PROI ja ha vist la llum!!

img

Els joves del programa prelaboral estan realitzant el seu primer “mini” projecte empresarial:  Elaboració i Venda de Galetes Artesanals de Nadal.

Aquest projecte ens permet treballar/adquirir diverses habilitats especifiques, com ara:

CUINA: Amassat, cocció i decoració de galetes (Taller de cuina i cadena de creació)
DISSENY DE CATÀLEG “ONLINE”: aplicar coneixements de Photoshop, adquirits en el curs de la Fundació Estimia, i continguts de l’assignatura d’informàtica, amb el nostre professor Adrià.
CONEIXEMENTS FINANCERS: Càlcul de costos del producte i confecció de la fulla de comandes. Gestió dels diners i balanç final del projecte.
HABILITATS SOCIALS: Recepció de comandes per correu electrònic i per telèfon; atenció al client.
AUTONOMIA PERSONAL: Repartiment a domicili que permet treballar l’autonomia en el transport, i gestió dels diners en el cobrament.

Volem compartir amb vosaltres aquestes fantàstiques galetes per alegrar-vos les festes i oferir-vos l’oportunitat de col·laborar amb el finançament del nostre projecte... d’una forma molt dolça! Bon Nadal!

Cataleg galetes de Nadal artesanes
full de comanda

No deixis de fer la teva comanda abans del 7 de desembre nviant un correu a proyectosproi@fundaciofriends.org ¡Aquest Nadal regala galetes artesanals!
Gràcies per col·laborar amb el projecte prelaboral de Friends!